V centru Prahy se objevila podivná vitrína s botami Converse. Co to znamená?
Značka Converse představila neotřelou OOH reklamu v podobě inovativních vitrín v centru Prahy. Vše vychází z klíčového sloganu Converse, který zní „Born in the sport, adopted by the street.“ a zcela vystihuje směřování značky. Ač tento brand vznikl na basketbalovém hřišti před více než sto lety, nyní svou pozornost plně upíná na ulice, kde se seberealizuje a soustřeďuje jeho cílová skupina.
„Naše cílová skupina je velmi náročná, co se týče vizuálního pojetí reklamy, proto klademe velký důraz na její kreativní uchopení. Snažíme se hledat nové cesty komunikace a používat netradiční formáty, jakými jsou například inovativní vitríny.“ vysvětluje Martin Pavlíček, Brand Marketing Manager značky Converse pro Českou a Slovenskou republiku.
Jednotlivé kampaně vždy podporují nové kolekce, ať už se jedná o populární Chuck Taylor tenisky, či modely One Star, jejichž obliba celosvětově roste i díky spolupráci Converse se známým americkým rapperem Tylerem, The Creatorem, který již několikátou sezónu tvoří speciální edice tenisek One Star pod názvem GOLF LE FLEUR *.