Hip Hop Magazín

Móda

3D módní kolekce nebo ilustrace v rozšířené realitě. Seznamte se s mladými talenty PUMA HEROES

14.11.2021

3D módní kolekce nebo ilustrace v rozšířené realitě. Seznamte se s mladými talenty PUMA HEROES

Globální sportovní a lifestylová značka PUMA ve spolupráci se zpěvákem Benem Cristovao objevila nové tváře v projektu PUMA HEROES. Z téměř čtyř stovek uchazečů společnými silami vybrali čtyři mladé hrdiny, kteří dostali příležitost ukázat svůj talent světu. Během společně stráveného dne vznikaly kreativní a naprosto unikátní výtvory, jejichž výsledkem jsou originální portréty Bena Cristovao, 3D módní kolekce či osobité tenisky PUMA. Díla talentů jsou k vidění na webu projektu www.pumaheroes.cz.

„Projekt PUMA HEROES pro mě znamená možnost ukázat lidem nové kreativní způsoby seberealizace a zároveň podpořit začínající umělce. Cílem bylo nechat se překvapit, co nového a dosud nevídaného mezi mladými talenty je. Společně s umělci a módní značkou se nám povedlo vytvořit super zajímavý content, kterým se talenti mohou prezentovat a díky tomu získat další příležitosti. Prezentace a portfolio je pro začínající umělce stěžejní co do nabídek, tak do motivace a energie,“ uvedl Ben Cristovao, zpěvák a ambasador značky PUMA.

3D oblečení jako budoucnost módního průmyslu

Mezi kritérii, která ovlivnila výběr čtyř PUMA HEROES, byl i smysl pro inovativní nápady. Ten Barboře Hahnové, jedné z vybraných talentů, rozhodně nechybí. Společně s PUMA navrhla vlastní 3D módní kolekci PUMA HEROES na míru Benovi Cristovao, ve které kombinuje pro značku typické barvy a prvky. V 3D navrhování vidí Bára budoucnost: „3D tvorba otevírá módnímu průmyslu další, nové dveře. Je to skvělá příležitost být kreativnější, otevřenější, expresivnější a propojit designéry a odborníky z celého světa.“ Technika 3D oblečení do módního průmyslu může přinést i více udržitelnosti. Virtuální modely jsou řešením pro redukci odpadu, které z fyzických vzorků vzniká, urychlí proces realizace a celkově sníží náklady na výrobu.

Když se fotografie spojí s malbou

Další z talentů, Lukáš Süsser, ve své tvorbě kombinuje fotografii s malbou. Nejdříve pořídí snímek a následně jej doplní o malbu pro dosažení většího efektu a vystihnutí té správné nálady. Jeho nejoblíbenějšími technikami jsou linoryt a práce se špachtlí, obě použil i ve svém díle v rámci projektu PUMA HEROES v originálním portrétu Bena Cristovao. Jeho fotografii doplnil barvami a vzory tak, aby odrážely jeho osobnost. „Pozadí fotografie vždy přizpůsobím podle nálady, kterou daná osobnost vyzařuje,“ vysvětluje Lukáš. 

Portrét Bena Cristovao v rozšířené realitě

Niky, celým jménem Thi Bao Quyen Phan Tran, je ilustrátorkou, která se při své tvorbě inspiruje asijskou mytologií, anime, mangou a webtoonem. V poslední době si hodně oblíbila techniku ilustrace v rozšířené realitě (AR), která obraz rozhýbe. Zpěváka ztvárnila v živé ilustraci spolu s pumou, která je symbolem módní značky. „Ocenila jsem, že jsem při tvorbě ve spolupráci se značkou PUMA a Benem dostala volnou ruku,“  říká o své zkušenosti v projektu Niky.

Upcycling bot 

Čtvrtý mladý talent, Bianka Machová, si našla oblibu ve výrobě a malování vlastního originálního oděvu. Bianka si vždy chtěla oblečení a boty vytvářet podle vlastních představ a postupně se jí i zalíbila tvorba spojená s upcyclingem. Součástí jejího koníčku je budování vlastní identity. Když si všimla příležitosti v rámci PUMA HEROES, rozhodla se upravit boty PUMA a namalovat je podle sebe tak, že z nich vytvořila jedinečný pár bot. 

Katarzyna Weslawowicz, Head of Marketing PUMA Eastern Europe, dodala: „Jsme nadšení, že se do PUMA HEROES přihlásilo tolik kreativních mladých lidí. Vybraným talentům se opravdu povedlo ukázat svoje superschopnosti a vytvořit jedinečná díla, kterými doplní svá portfolia. Jsme pyšní, že jsme u toho jako značka mohli být a pomoci jim nastartovat kariéru.

PUMA HEROES je projekt módní značky sportovního oblečení PUMA ve spolupráci se zpěvákem Benem Cristovao, který si dává za cíl podpořit mladé talenty z oblastí, jako je fotografie, videoprodukce, design, styling, make-up a další. Projekt poběží v září 2021 a mladí talenti se do něj mohou zapojit do 14. září. Vybraná čtveřice kreativců se sejde s Benem Cristovao a společně s PUMA zrealizují dílo, které jim pomůže nastartovat kariéru v oboru. Výsledkem projektu bude krátké video čtyř kreativců na webu PUMA HEROES a oficiální after-video, které poběží na webu a sociálních sítích značky PUMA. Více o projektu na webu www.pumaheroes.cz.  

PUMA je jednou z předních světových sportovních společností, která navrhuje, vyvíjí, prodává a propaguje obuv, oděvy a doplňky. Již více než 70 let PUMA neúnavně posouvá svět sportu a kultury vpřed vytvářením rychlých produktů pro ty nejrychlejší sportovce na planetě. PUMA nabízí lifestylové produkty inspirované sportem s důrazem na výkon v takových kategoriích, jako je fotbal, běh, fitness, basketball, golf a motosport. Díky řadě vzrušujících spoluprací s renomovanými návrhářskými značkami ovlivňuje a inspiruje nejen streetovou kulturu ale i celý módní svět. Skupina PUMA vlastní značky PUMA, Cobra Golf a stichd. Společnost PUMA dodává své výrobky do více než 120 států a zaměstnává celosvětově více než 16 000 lidí. Své ústředí má v německém Herzogenaurachu. Více informací najdete na https://about.puma.com/

Ben Cristovao je český zpěvák, textař, sportovec a ambasador značky PUMA. Je hudebním influencerem – jeho kreativita a talent z něj dělají jednoho z nejvýraznějších zpěváků současnosti. Jeho klipy mají na YouTube celkem neuvěřitelných 340 milionů zhlédnutí, v roce 2019 vyprodal O2 arenu a letos vydal své nové album JEN TAK. Ben je také opravdový bojovník. Díky své soustředěnosti, bezedné motivaci a ukázkové disciplíně vyniká v jiu-jitsu, kde získal titul mistra Evropy. Nebojí se postavit za slabší a ukázat svou jemnou stránku – je zastáncem práv zvířat a aktivním veganem.


    Written by:



    Leave a comment

    Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.