PUMA a Bison & Rose budou od ledna 2022 spolupracovat. „V Bisonech jsme našli mnohem více, než bylo původním záměrem tendru.“
FOREVER BETTER TOGETHER to je claim nové spolupráce světové sportovní značky Puma a komunikační agentury Bison & Rose. Puma si ve výběrovém řízení letos na podzim v České republice vybrala Bisony, kteří budou mít na starost komunikaci pro kategorii run/train a lifestyle. Jejich oficiální spolupráce začne od ledna 2022.
Sport je základním stavebním kamenem značky PUMA. Součástí DNA brandu je vášeň pro navrhování a vývoj produktů, které posouvají hranice konvenčního designu a boří zažité mýty. V průběhu více než 70 let se PUMA zapsala do historie jako partner nejrychlejších sportovců planety: sporty, jako je fotbal, běh a trénink, golf, basketbal a motoristický sport, obohacuje originálními produkty, které těží inspiraci ve výkonnostním sportu i životním stylu a jsou dokonalé jak svojí funkčností, tak originálním designem. Součástí mise značky je také široká škála témat udržitelnosti, na kterých PUMA kontinuálně pracuje tak, aby byla její činnost v souladu cíli udržitelného rozvoje Organizace spojených národů.
„Hledali jsme agenturu, která bude rozumět našim hodnotám, historii a dědictví značky a zároveň bude přicházet s inovativními nápady a aktivně vyhledávat PR příležitosti ve stávajících i nových oblastech. Tým B&R nás zaujal nejen originálně zpracovanou tendrovou nabídkou, ale také portfoliem svých služeb a zkušenostmi. V Bisonech jsme našli mnohem více, než bylo původním záměrem tendru,“ říká Katarzyna Weslawowicz, Head of Marketing PUMA Eastern Europe.
Bison & Rose poskytuje servis interní a externí komunikace významným mezinárodním i tuzemským společnostem a značkám. Je zároveň afilací globální sítě BCW (Burson Cohn & Wolfe) pro Českou republiku a Slovensko a pro oba trhy je skupina Bison & Rose též partnerem mezinárodní poradenské sítě FTI Consulting specializující se na finanční a transakční PR a issues management. Pro PUMU bude zajišťovat PR servis pro kategorii run/train a lifestyle zahrnující produktovou komunikaci, komplexní media relations, krizovou komunikaci a influencer’s marketing. Spolupráci s PUMOU bude zajišťovat agenturní tým Veroniky Deckerové v čele s Lucií Fialíkovou.
„V komunikácii je vždy veľmi dôležité, keď partneri vzájomne rezonujú a to sa v tomto prípade deje. Preto som veľmi rada, že taká inšpiratívna značka, akou PUMA nesporne je, vložila do nášho teamu svoju dôveru a že budeme mať príležitosť podieľať sa na jej komunikačnom smerovaní,“ říká Veronika Deckerová, Senior Consultant agentury Bison & Rose.
Na českém trhu se PUMA věnuje nejen podpoře začínajících talentů. V rámci projektu PUMA Heroes ve spolupráci s ambasadorem Benem Cristovao vybrala čtyři mladé kreativce, kterým pomáhá nastartovat kariéru. Brand se dlouhodobě věnuje spolupráci s umělci a dalšími značkami i na globální úrovni. Například tento rok byl uveden v první sólové spolupráci se zpěvačkou a módní ikonou Dua Lipou nový model tenisek Mayze, který propojuje retro klasiku značky s novými trendy. Mayze je součástí iniciativy PUMA SHE MOVES US, která prostřednictvím svých ambasadorek oslavuje ženy, posouvající svět umění a sportu kupředu a svou energií inspirují ostatní ženy po celém světě. PUMA posouvá hranice inspirace ještě dále. Jako reakci na současnou pandeminckou situaci, kterou mnozí považují za jedno z nejnáročnějších období, rozběhla kampaň “ONLY SEE GREAT”. Cílem roční kampaně je skrze globální ambasadory sdílet optimistické vize a zdůrazňovat sílu víry v sebe sama.
Novinky pro tento podzim připravila značka v kolaboraci s leaderem v oblasti outdorového oblečení HELLY HANSEN. Společně uvedli na trh pro sezónu AW21 kolekci zimního funkční lifestylového a běžeckého oblečení i obuvi. Kolekce se nese ve spojení běhu a adaptivních funkcí s ohledem na zimní využití. Spolupráce posouvá hranice konvenčního designu. Jednotlivé kousky jsou lazeny do neutrální barevné palety a podtrhují je funkční detaily. Kolekce zahrnuje kousky jako jsou bundy, punčochové kalhoty, boty či batohy – to vše navržené pro využití v chladných měsících. Mezi klíčové kusy patří: zimní běžecká trialová bota VOYAGE NITRO Helly Hansen, nebo silniční Velocity NITRO Helly Hansen. Celá kolekce je k dostání na PUMA.
PUMA
PUMA je jednou z předních světových sportovních společností, která navrhuje, vyvíjí, prodává a propaguje obuv, oděvy a doplňky. Již více než 70 let PUMA neúnavně posouvá svět sportu a kultury vpřed vytvářením rychlých produktů pro ty nejrychlejší sportovce na planetě. PUMA nabízí lifestylové produkty inspirované sportem s důrazem na výkon v takových kategoriích, jako je fotbal, běh, fitness, basketball, golf a motosport. Díky řadě vzrušujících spoluprací s renomovanými návrhářskými značkami ovlivňuje a inspiruje nejen streetovou kulturu ale i celý módní svět. Skupina PUMA vlastní značky PUMA, Cobra Golf a stichd. Společnost PUMA dodává své výrobky do více než 120 států a zaměstnává celosvětově více než 14 000 lidí. Své ústředí má v německém Herzogenaurachu. Více informací najdete na https://about.puma.com/
Bison & Rose
Významná česká komunikační agentura s 25letou tradicí na trhu, která poskytuje svým klientům komplexní služby integrované komunikace, media relations, digitální komunikace a eventové, produkční služby. Působí také na Slovensku a je exkluzivním zastoupením sítě Burson Cohn & Wolfe pro Česko a Slovensko. Je certifikovanou agenturou podle standardu CMS II a členem Asociace PR agentur APRA. B&R je držitelem historicky první ceny APRA za korporátní komunikaci, vítězem první PR ceny Golden Drum udělené českému subjektu na mezinárodním festivalu ve slovinské Portoroži a vítězem prestižní mezinárodní soutěže SABRE AWARDS. V roce 2021 se stala také vítězem prestižní soutěže Young Lions.