PUMA A AMI PŘEDSTAVUJÍ POKRAČOVÁNÍ SVÉ SPOLUPRÁCE
Pařížský dům AMI se znovu spojil s PUMOU, tentokrát ve spolupráci, která kombinuje prvky outdoorového designu s krejčovským know-how. Společně vytvořili kampaň, jejímiž hlavními tvářemi jsou zpěvák a skladatel GIVĒON a modelka a aktivistka Quannah Chasinghorse.
V kolekci inspirované touhou po svobodě a objevování nových obzorů se mísí sportovní dědictví značky PUMA s krejčovským citem AMI a díky tomu vzniká nadčasový ucelený zimní šatník. „Chtěl jsem, aby byla kolekce dokonalou rovnováhou mezi našimi dvěma světy,“ říká Alexandre Mattiussi, zakladatel a kreativní ředitel AMI. „Cílem byla hravá a barevná kolekce bohatá na objem a extravagantní detaily. Je to nová kapitola příběhu, který jsme začali psát během naší předešlé spolupráce. Nyní vše posouváme dál,“ dodává.
„Společně jsme se vydali na cestu od základů šatníku k útulným kokonům, ke kterým se budete chtít přitulit. V této sezóně jde především o měkkost, oversized střihy, vrstvení a zahalení se do kousků inspirovaných outdoorem a turistikou, což vytváří určitý pocit elegance, ale také pohody,“ říká Heiko Desens, globální kreativní ředitel značky PUMA.
Kolekce zahrnuje 20 různých pánských i dámských stylů lazených do palety zářivě oranžové, světle modré, žvýkačkově růžové, mechově zelené a fialové, kterou vyvažují tóny neutrální béžové, krémové a hnědé. Součástí kolekce jsou také klasiky AMI v podobě mrkvových kalhoty, rovných kartáčovaných kabátů a nadčasových triček. Dále mikiny a tepláky, funkční fleecové bundy s prostornými kapsami a péřové bundy. Logo PUMA x AMI – charakteristický symbol AMI de Coeur propojený se značkou PUMA – se opět objevuje napříč kolekcí.
Nadčasovost bot podtrhávají tenisky Rider, které vědomě odkazují na styl 70. let. Mezi doplňky nechybí puffy batoh, taška přes rameno, klobouk střihu bucket hat, černobíle pruhované čepice a šála ve stylu značky AMI.
„Můj styl je promyšlený a dokonale vyladěný – tato kolekce jako by vycházela přímo z mého šatníku,“ říká GIVĒON. „Celou zkušenost jsem si velmi užil a je pro mě ctí, že si mě PUMA a AMI vybraly jako tvář kampaně. Obě značky jsou úžasné a rezonují s tím, kým jsem,“ dodává.
Celosvětovou úvodní kampaň, v níž vystupují GIVĒON a Quannah Chasinghorse, zachytil David Paige na pozadí jedinečné krajiny vodopádů Pedernales Falls v Texasu. „Oba ztělesňují novou generaci, která je přátelská, pohodová a bezstarostná,“ říká Alexandre Mattiussi.
Nová kolekce PUMA x AMI je k dostání celosvětově od 10. prosince ve Footshopu a na puma.com.