NÁVRHÁŘKA NICOLE MCLAUGHLIN HOVOŘÍ O SVÉ VÁŠNI PRO UPCYKLACI V RÁMCI PLATFORMY ZNAČKY PUMA „SHE MOVES US“
Designérka, umělkyně a mistryně upcyklace Nicole McLaughlin upřímně promluvila o strastech a výzvách, kterým musela ve své kariéře čelit, ve videorozhovoru „She Moves Us“ pro sportovní značku PUMA.
„Lidé si myslí, že módní průmysl je do značné míry veden ženami, avšak ve skutečnosti je v módě a designu na vedoucích pozicích mnoho mužů,“ řekla Nicole. „Zejména v oblasti streetwearu se občas stává, že jsem v místnosti jediná žena.“
Nicole se ve svých návrzích zaměřuje na udržitelná umělecká díla, například když přeměnila staré fotbalové rukavice PUMA na bundu. Její hlavní rada mladým návrhářkám zní: „Buďte si jisté svými nápady. Lidé chtějí slyšet váš příběh. Chtějí vás poznat a vědět, kde berete inspiraci. Nebojte se o tom mluvit, mluvte i o tom těžkém, o všem čemu jste čelily. Podělte se o tyto věci s ostatními lidmi, protože spousta z nich si prošla něčím podobným.“
„She Moves Us“ chce posílit a inspirovat dívky a mladé ženy sdílením příběhů a oslavovat ženy, které se společně motivují, aby dosáhly úspěchu a spojily se – prostřednictvím sportu, kultury a hodnot. Platforma je inspirována globální popovou hvězdou a ambasadorkou značky PUMA Dua Lipou, která řekla: „Sdílení příběhů o úspěchu je součástí změny narativu, zejména v oblastech, jako jsou sport a zábava, které mají tendenci vyzdvihovat úspěchy mužů. Ženy jsou již nyní špičkou ve všech oblastech a oslava jejich úspěchů je vzrušující a posilující. Zároveň to povzbuzuje ty, které se dostávají výš, aby mířily až ke hvězdám.“