Hip Hop Magazín

Hudba

10 ikonických Hip Hopových fotek a jejich příběh

23.8.2018

10 ikonických Hip Hopových fotek a jejich příběh


 

Hard Knock Life Vol. 2 od Jonathan Mannion (1998)
Tuhle fotku Jay Zho vyfotil v Brooklynu v roce 1998 Jonathan Mannion, když tam byl Jay Z navštívit dům Marcy Houses, kde vyrůstal a prožíval dětství.

 

Aaliyah od Eric Johnson (2001)
Fotograf Eric Johnson vyfotil Aaliyah několik týdnů před jejím tragickým úmrtím, kdy se zřítilo její letadlo.

 

 

King of New York od Barron Claiborne (1997)
Pouhopouhé tři dny před smrtí Notoriouse B.I.G. vyfotil Barron Claiborne tento ikonický snímek, který zachycuje krále New Yorku, tak jak kdyby byl srozuměn s tím co ho v nejbližších dnech čeká.

 

 

Tupac Shakur od Chi Modu (1995)
Slavný Hip hopový fotograf Chi Modu pracoval v devadesátých letech pro magazín The Source, součástí jeho tehdejších zakázek byla i nezapomenutelná série fotek Tupaca Shakura.

 

 

Wyclef Jean & Lauryn Hill od Lisa Leone (1993)
Tento geniální snímek dvou třetin The Fugees vyfotila Lisa Leone v době, ještě před jejich celosvětovým proslavením. Snímek byl pořízen na střeše domu ve východním Harlemu během natáčení klipu k jejich debutovému videoklipu Vocab.

 

 

Salt-N-Pepa od Janette Beckman (1987)
Janette Beckman, autorka této fotky, začínala v Londýně jako punková fotografka a následně se přemístila do USA aby zaznamenala největší osobnosti tehdejšího punku a Hip Hopu.

 

 

Beastie Boys a Rick Rubin od John Cheuse (1984)
John Cheuse začínal s fotografováním v pouhých šestnácti letech a z nočních klubů se stal jeho druhý domov. Díky svému talentu a tvrdé práci se propracoval až k těm největším osobnostem rapu té doby.

 

 

Dr. Dre a Snoop Dogg v Los Angeles od Mark Seliger (1993)
Mark Seliger pracoval jako fotograf pro magazín Rolling Stone v letech 1992 až 2002. Tuto fotku Dr. Dre a Snoop Dogga, sedících na kapotě Cadillac de Vile vyfotil jednoho večera roku 1993. Dre zrovna dokončoval album The Chronic.

 

 

Wu-Tang Clan od Jérôme Albertini (2000)
Fotograf Jérôme Albertini francouzského původu se přestěhgoval do spojených států v roce 1990 a od té doby zaměřil svou práci na hudební průmysl. Mohl by vyprávět jak je těžké dostat do ateliéru všechny členy Wu Tang Clanu.

 

 

Biggie od Dana Lixenberg (1996)
„Byl to velmi hektický snímek“, řekla autorka o tomto focení pro magazín The Vibe „Všude kolem něj bylo spoustu lidí, kteří něco zařizovali, někam běhali a něco objednávali a uprostřed toho si Biggie začal v klidu přepočítávat svůj svazek bankovek, byl prostě sám sebou“

 

Credit: mashable.com


    Written by:



    Leave a comment

    Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.